Helg med skoter och fiske!

2015-04-05 // 18:52:43 // Min vardag
Hej igen! För några timmar sedan kom jag hem ifrån lubboträsk där vi var under helgen. Vi var mycket ute på isen där vi fiskade och åkte skoter. Inte riktigt mina favoriter, men det var okej. 
Sen när vi kom hem så var det semifinal i hockey, och skellefteå är nu vidare till final! Annars har jag hunnit med att sitta en del vid datorn (som vanligt) och ska strax packa upp min packning från helgen.
Btw så ska jag och fyra andra kompisar åka tåg till sundsvall på tisdag! Vi ska till Birsta och antagligen shoppa i mängder! Haha men det kommer bli superkul och jag är så taggad! 
Hoppas ni har haft en bra helg, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback