Julafton imorgon

2014-12-23 // 14:01:48 // Min vardag
Hej! Som ni kanske har sett så har jag fixat lite smått med bloggen, har fått in ikoner till olika sociala medier som ni gärna kan kika in! 
Igårkväll så bakade jag knäck och andra julgodisar med mamma. Kom på nu att jag kunde ha fotat för att lägga upp på bloggen, men det glömde jag ju bort.
Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik, tycker Ariana Grandes jullåtar är riktigt bra! Ska snart ta och städa lite i mitt rum eftersom att vi får gäster om några timmar. 
Jag fick även en fråga om jag kommer blogga under lovet, och ja det kommer jag. Vi har inga planer på att åka iväg någonstans under lovet så troligtvis kommer jag kunna uppdatera som vanligt.
Det är nog bara det jag kan berätta om idag. Kram och godjul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback