Stockholm

2014-12-07 // 20:02:20 // Min vardag
Hej och herregud vad jag har saknat bloggen! Har inte uppdaterat bra på flera månader, hittade ingen motivation osv. Men nu för ungefär en vecka sedan fick jag tilbaka lusten så nu har jag fixat till bloggen lite och jag har tänkt att försöka blogga några gånger under varje vecka! Känns jättekul att börja om igen och vore super om någon kunde lämna en kommentar på tips om vad jag skulle kunna blogga om!
Hur som helst, under denna helg har jag varit i Stockholm och har varit en av de bästa helgerna i mitt liv! Jag, Hanna och Alexandra flög till stockholm i fredags tillsamans med min familj och även Hannas familj. När vi hade landat drog vi iväg mot globen för att se idolfinalen! Det var superkul, roligare än vad jag hade trott. Men anledningen till varför vi hade köpt biljetterna var ju på grund av one directions uppträdande! Det var underbart att få se dem igen, sjunga med och bara ha det kul! När sändningen var slut gick vi lite längre ner på läktaren och där träffade vi jätte många svenska kändisar vilket var riktigt roligt! Vi träffade några av idolerna i programmet, kända youtubers och bloggare bland annat och fick en bild med några av dem (bland annat Kissie)! 
Lördagen bestod mest av stan och shopping. Jag köpte fyra plagg tror jag vilket kändes ganska lagomt så jag inte blev pank ändå haha. Sen idag åkte vi hem ganska tidigt och jag har även hunnit med att sitta i sekretariatet på basketmatch.
Imorgon är vi lediga för vi har studiedag, gud vad skönt! Annars i veckann har vi ett prov och inte sp mycket mer vad jag vet så det blir en helt ok vecka.
Nu kom mamma in i mitt rum med julpynt så jag ska ta tag i det och sätta upp min lilla julgran. Så mysigt med julen, älskar det!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback