Tjugoandra december

2014-12-22 // 14:36:00 // Min vardag
Hej på er! Denna helg har varit riktigt bra! I lördags åkte jag, Moa och Hedda ner till stan, de köpte lite julklapar och jag fick med mig hem en kofta och ett par lösnaglar! Direkt efter gick jag och Moa mot gammlia för att se udominate match. Som vanligt var det roligt på matchen och det slutade med vinst! På kvällen kom Moa med familj hem till oss på julfika vilket var väldigt mysigt och trevligt och de stannade här hela kvällen. 
Igår gick jag och Moa på gudstjänst på morgonen eftersom att vi ska konfirmera oss i sommar och då ingår det att gå på visst antal gudstjänster. Vid middagstid åkte jag och min familj till mormor tillsammans med våra kusiner. Vi åt lite julmat och annat gott och vi gjorde även en julklapps lek mit slutet av kvällen innan vi åkte hem.
Nu är klockan halv tre och hittils på dagen har jag inte hunnit med något mycket. Jag hade tänkt att följa med mina kompisar på stan, men jag har varit på stan så mycket nu på senaste tiden så det kändes mest bara jobbigt. Förhoppningsvis hittar jag någon som jag kan vara med ikväll så jag får något at göra då!
Nu är det verkligen inte långt kvar till julafton, bara två dagar! Vi ska fira jul hemma i år och hit kommer även farmor, mormor, kusiner från skellefteå bland annat. Vart ska ni fira jul i år? Jag tror det kommer bli så kul för det är ju alltid lika mysigt och roligt på jullafton! Kram
 

Kommentarer
sofia

åh va fin!

Svar: Åh tack detsamma!
elinrebeckanilsson.blogg.se

2014-12-22 | 14:40:52
Bloggadress: http://www.sofiiaeklund.forme.se
Anonym

Kommer du blogga under lovet?

Svar: Japp det kommer jag! :)
elinrebeckanilsson.blogg.se

2014-12-23 | 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback