Tillbaka!

2014-09-12 // 16:43:41 // Min vardag
Hej! Nu var det verkligen länge sedan jag bloggade, tog en ganska lång pause. Har varit utan bloggen nu under hela sommaren, shit! Men nu är jag tillbaka igen, kände att det vore kul att börja om nu så varför inte nu ? 
Hur har eran sommar varit? Min har varit jättebra! Mycket sol, bad och varit med kompisar för min del. Har även hunnit med stockholm, turkiet, stugan och en massa annat roligt! 
Men nu har jag tänkt mig att gå tillbaka till den vanliga uppdateringen. Just nu har jag en hel del läxor och prov framför mig i skolan så det kommer att ta en del av min fritid till att plugga till dem som ni förstår. Men de ska inte stoppa mig från att blogga i alla fall!
Nu har jag en fråga till er, vad skulle ni vilja se i min blogg? Skulle vara jättekul om ni kunde lämna några förslag på inlägg eller andra tips till mig i en kommentar!
Ha en bra fredagkväll, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback