Tjugofjärde mars

2015-03-25 // 18:20:51 // Min vardag
Hej! Nu var det onsdag igen, höjdpunkten på veckan på PLL alltid kommer ut! Dagens avsnitt var sååå bra, dock lite besviken på att man inte fick en nämare titt på vem A egentligen är. Sen är det väldigt sorgligt att detta var sista avsnittet för säsongen, så  fram till nästa säsong som börjar någon gång i sommar så kommer jag väl gråta för mig själv varje onsdag istället...
Anyway, så idag har vi jobbat med revyn hela dagen som resten av veckan. Denna vecka har vi temavecka på skolan då alla som ska ställa upp i grubberevyn får tud och träna. Jag och några av mina kompisar ska vara med och spela teater vilket jag aldrig hade trott att jag skulle göra någon gång haha. Men vi har jättekul och repar varje dag, mycket roligare än en vanlig skolvecka i alla fall. Så nu på fredag är det premiär, kommer bli så nervöst men det går säkert bra! 
Nu måste jag verkligen plugga till ett hk prov jag ska ha på måndag, känner mig sjukt stressad att hinna plugga så jag borde nog sätta fart! Kram
 

Kommentarer
Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack!
elinrebeckanilsson.blogg.se

2015-03-26 | 11:44:09
Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/
Josefine - mamma och konstfotograf

PLL är så sjukt spännande! Har precis börjat kika, så drygt att behöva vänta så länge på nästa säsong.. :(

Svar: Japp, helt klart bästa serien!
elinrebeckanilsson.blogg.se

2015-03-26 | 15:18:36
Bloggadress: http://jondeliusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback