Tillbaka!

2014-05-09 // 19:19:07 // Min vardag
Hej, under denna vecka har jag verkligen haft en usel uppdatering här på bloggen. Men jag har haft två prov och en del läxförhör så nu känns det extra skönt att det är helg! Men jag ska uppdatera som vanligt igen nu som tidigare.
Men som sagt så har den mesta lediga tiden i veckan varit plugg för det mesa. Idag hade vi bland annat religon prov, men det gick faktiskt ganska bra. Efter skolan följde Moa W med mej hem, vi fikade, pratade, kollade på videor och skrattade! 
Som ni säkert sett i mitt förra inlägg så har jag vunnit en pallet från nyx! Jag brukar aldrig ha tur i tävlingar, men på sista tiden har vänt lite haha!
Imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tror att jag ska göra något med mina vänner, men jag får se vad som händer. Och om precis en vecka så sitter jag på ett plan till stockholm, så kul! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback