Söndagsångest

2014-05-04 // 19:22:42 // Min vardag
Hej! Igår så började jag dagen med att sälja på loppis so vi hade här där vi bor. Det vart ganska kallt och kyligt, men jag tjänade ändå ihop lite pengar! Sen så åkte jag och mamma på lite affärer en snabbis och sen kom mina kusiner hit och sovde över! 
Idag så har jag varit med Hanna, Moa och Hedda. Vi var hos Moa och pluggade till två prov vi kommer ha i veckan, spelade kubb och hade det roligt! 
Som det står i rubriken så har jag söndagsångest nu. Jag orkar inte med kommande veckor med en massa prov, men det är väll bara att bita ihop och hoppas på att det snart blir sommarlov. Har ni gjort något roligt i helgen? Kram
 

Kommentarer
julia

Onsdag idag, några speciella planer för dagen?:)
kramisar

2014-05-07 | 09:07:23
Bloggadress: http://juliafaltenss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback