Redo för stockholm!

2014-05-15 // 19:49:15 // Min vardag
Hej! Idag har det varit en jättebra dag! På skolan så spelar vi in en film på svenskan vilket är ändå väldigt roligt, på matten skulle vi göra undersökning i skolan och på vår no lektion så kom tobaksfri duo dit, så dagen har varit ganska lugn. Efter skolan åkte jag moa, moa, hedda och hanna till moa och vi fortsatte att spela in vår film till svenskan!
Just nu så har jag packat lite och ska ta och packa lite mer för imorgon ska jag till stockholm! Är så taggad!
Under de två-tre senaste dagarna har jag inte bloggat, men jag kan säga det att jag har blivit helt kär i gossip girl igen! Kollar på lite gamla avsnitt och jag kan verkligen inte sluta kolla, så det är vad jag har gjort under de dagarna för det mesta, haha! Kram
 

Kommentarer
Emelie

Haha ;)
Ha så roligt! :D

2014-05-17 | 08:57:18
Bloggadress: http://www.ayeartogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback