Friday

2014-05-02 // 19:05:24 // Min vardag
Idag har det varit en riktigt bra dag! Vid lunch så åkte jag och Hanna ner till stan och mötte upp Moa och Hanna! VI shoppade, fikade och hade det jättekul! Jag shoppade lite, bland annat två baby lips!
När klockan var ungefär tre så cyklade vi tillbaka och äntligen hade mitt paket från ELF kommit i brevlådan! Det tar ett tag att frakta från den sidan eftersom den skickas från England, men billigt och bra smink är det där ifrån! 
Nu ikväll så har jag farit med mamma på ÖoB en snabbis och ska nog ta det lungt resten av dagen.
Imorgon så ska jag tidigt på mogonen ut och sälja på loppis här där vi bor med mamma, men jag tror inte jag gör det så länge. Sen tror jag att jag ska vara med kompisar, jag får se vad som händer helt enkelt! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback