Sunday

2014-03-30 // 12:39:33 // Min vardag
Hej!
Igår så var det lördag och på morgonen så for jag på basketmatcher med mitt lag som jag tränar. De var lika duktiga som vanligt och jag åkte hem vid klockan 1. 
När jag kom hem tog jag det först lite lungt sen gick jag till alle och var med hon och hedda! Vi spelade in någon video till en tävling som de är med i, men vi hade jätte kul med mycket skratt!
På kvällen kom sen mina kusiner hit och spenderade kvällen här.
Idag är jag rätt så trött. Jag ska snart åka och kolla på några skor på stadium och kanske kolla på basketmatch, men det blir säkert en bra söndag!
Imorgon som sagt så har vi tema vecka, inga vanliga lektioner! Så det blir väldigt skönt!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback