Söndag igen

2014-03-23 // 14:42:00 // Min vardag
Hej!
Hur mår ni? Jag mår i alla fall bra!
Jag har inte hunnit med bloggandet de senaste dagarna men nu är jag tillbaka!
I fredags så följde Moa, Hedda och Hanna med mig hem efter skolan och vi kollade på sista avsnittet av pll igen. Fattar verkligen inte hur jag kommer klara mej utan ett avsnitt varje onsdag!
I lördags så åkte jag och Hedda ner på stan vid klockan tolv. Vi åt på donken och sen kom även Moa och vi gick runt lite i olika affärer. Jag fick med mig hem en kofta/cardigan från gina tricot. Super mysig verkligen! När jag kom hem så kollade jag bå basket match live på datorn. Hur spännande som helst, gud vilken lättnad att Udominate vann!
Sen på kvällen städade jag och fixade lite mer i mitt rum och myste mig framför teven och åt en massa gott!
Idag har jag fixat i min garderob. Fått in alla kläder och rensat lite andra kläder också. 
Hoppas ni haft en bra helg!
Kram
 
 

Kommentarer
Mikaela

Fin blogg!

Svar: Tack!
elinrebeckanilsson.blogg.se

2014-03-23 | 15:23:07
Bloggadress: http://lmikaela.blogg.se
Elin Carlsson

Grattis! du är vinnaren av veckansblogg tävlingen!
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll kram :)

2014-03-23 | 21:25:47
Bloggadress: http://www.elincarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback