Sollefteå!

2014-03-06 // 19:00:42 // Min vardag
Hej!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, jag har varken kunna blogga under tiden jag var i sollefteå eller när jag kom hem för vi har bytt wifi så det vart lite krångel med det. Men nu är jag i alla fall tillbaka och ska blogga dagligen!
Våran semester i Sollefteå var riktigt bra! Vi åkte slalom, badade, gick på stan,åt en massa och många andra roliga saker! I tisdags så kom vi hem och då firade vi min lillebror som fyllde 11 år! 
Igår så var det en riktigt super rolig dag! Jag, Hanna, Hedda och Moa gick på stan, åt på subway och jag fick med mej några fynd! 
Efter middagen så gick jag och Hanna Lv till Moa och sen kom Hedda. Vi skrattade, såg på film och hade en massa skoj och sovde över där!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Vaknade upp hos moa och när jag kom hem har jag för det mesta tagit det lungt. Moa D kom även hit vid klockan 3 och vi gjorde inte heller så speciellt mycket. 
Imorgon så har jag inga riktiga planer, får se vad som händer!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback