Sanningar om mig

2014-03-18 // 18:15:00 // Min vardag
Jag älskar smink. Även om jag inte använder så mycket smink så tycker jag även att det är kul att fylla på i sminkkollektionen och exprimentera olika looks!
 
Jag är livrädd för sprutor. Sen länge har jag varit rädd för sprutor och nålstick. Tycker både att det gör ont för det mesta, sen är det bara så sjukt obehagligt!
 
Jag har typ värsta crushen på Louis i one direction. Han är bara så himla söt, snygg, rolig och härlig!
 
Jag tycker att sjukhus är läskiga. Även om jag vet att sjukhus är en bra grej så tycker jag att det är obehagligt där.
 
Jag är rädd för fiskar.. Det kanske låter fjantigt, men jag gillar verkligen inte att bada där det finns fiskar! Det känns hela tiden som att de ska komma och bita mig, hehe.
 
Jag gråter inte ofta framför människor. Jag gillar verkligen inte det, alla får fokus på mig om varför jag gråter så jag brukar i sånna fall spara det tills när jag är själv.
 
Jag är verkligen inget träningsfreak. Visst det är klart att jag tränar ibland, men då tränar jag inte för att gå ner i vikt, man ska ju inte behöva känna i min ålder att man är för tjock för att passa in i samhället?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elin Carlsson

Hej! fin blogg!
Vill du ha chansen att vinna veckans blogg?
Kolla in veckans blogg tävlingen och var med du också!
Kram :)
http://elincarlsson.myshowroom.se/2014/03/18/veckans-blogg-tavling/

2014-03-18 | 18:27:31
Bloggadress: http://www.elincarlsson.myshowroom.se
Anonym

Kan inte du göra en youtube kanal?

2014-03-20 | 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback