Varm sommardag

2014-06-05 // 18:30:00 // Min vardag
Just nu mår jag så bra! Vi har inte några vanliga lektioner kvar på terminen, vädret är på topp och det känns verkligen som sommar! Idag var det verkligen hur varmt som helst här i Umeå!
Vi slutade vid klockan 1 idag och sen for jag, Moa, Moa, Hanna, Alle och Hedda till Hanna till Hanna och spelade brännboll, vi har brännbolssturnering på måndag så vi passade på att träna lite!
Ungefär en timma senare for vi till ica och köpte kakdeg bland annat, haha vi var bara tvugna att testa! Sen cyklade vi ner till älven och solade och hade det så mysigt! 
Imorgon så är vi ju lediga så jag och min familj åker till stugan då som ligger utanför skellefteå. Det kommer bli super men jag kan inte lova att det kommer bli någon bra bloggning under helgen eftersom att vårat internet inte fungerear så bra där ute.
Snart så ska jag till min kusin Emilia som fyller 12 år, så grattis till henne! Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback