Turkiet ikväll!

2014-06-18 // 13:46:23 // Min vardag
Japp, ikväll drar jag, familjen, kusiner och vänner till turkiet! Har längtat sjukt länge ochh det känns ju toppen att åka dit nu när det är så kasst väder här i umeå. Dock så har jag riktigt ont i halsen, men jag försöker vila mig och ta det lungt nu så jag ska bli frisk så fort som möjligt!
Men oavsett om jag är sjuk eller inte så komer det bli en toppenresa! Jag ska fota en del såklart och jag få se om jag filmar också. Men så ni vet så kommer det vara en väldigt dålig uppdatering nu denna kommande vecka för att jag inte kommer att ha med mej dator plus att jag inte har tid. Men ni får ha det så bra så hörs vi nästa vecka! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback