Stockholmsresan

2014-06-16 // 17:03:00 // Min vardag
Nu var det allt ett tag sedan jag bloggade, jag har hunnit med en hel del grejer under tiden jjag varit borta här ifrån. Ja har fått sommarlov, varit i luleå och kollat på basket och varit i stockholm under helgen. Till stockholm åkte jag med Moa W och hennes mamma och bodde hos några kompisar som de känner i stockholm. Hanna och Moa D bodde med Moas mamma på ett annat ställe i stockholm. Anledningen till att vi åkte till stockholm var för att åka på one directions konsert den 14:e! Och gissa vad..? Jag och Hanna vann en tävling där priset var att få träffa 5SOS innan one direction konserten! Helt sjukt! Vi fick träffa dom, krama dom och ta en bild. Synd bara att man ser ut som en anka på den bilden men jaja det var ändå en rolig upplevese! Konserten var också otroligt bra! Helt underbart att få se dessa killar med egna ögon, verkligen en dröm som gick i uppfyllelse.  
Men igår kom vi hem hit till umeå och  jag var trött hela dagen. Men idag var jag mycket piggare så jag, Hanna och Hedda åkte ner en sväng på stan, jag fick med mig en body butter och en långklänning som kommer vara perfekt till turkiet (bara två dagar kvar nu). 
Nu ska jag åka till Alle eftersom att jag och mina kompisar ska fira henne för hon fyller 14 år! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback