Sommarplaner

2014-06-01 // 15:14:00 // Min vardag
Nu är det ju snart sommarlov så jag hade tänkt att berätta lite planer jag har nu inför sommarlovet!
 
Dagen då vi får sommarlov, den 11 Juni så åker jag och kompisar upp till Luleå och ska kolla på besket EM kval! Det ska bli superkul eftersom att några av mina favoritspelare spelar i damernas landslag, så detta är absolut något jag kommer se fram emot!
 
Den 12 Juni vilket är dagen efter basketmatchen så åker jag, Moa W, Moa D och Hanna W till Stoockholm! Vi ska shoppa, åka till grönalund och framför allt, se one direction! Vi ska på konserten som är den 14:e juni och det kommer vara helt underbart att få se dom med egna ögon! Vi kommer stanna i stockholm till den 15:e då vi kommer åka hem.
 
I sommar så ska jag även till Turkiet, det kommer bli så kul! Vi åka dit den 18 Juni och stanna där i en vecka. Vi ska åka dit med kusiner och vänner och jag har längtat så länge, och nu är det bara ungefär två veckor kvar! Jag kommer att fota en del och jag har även tänkt att jag kanske ska filma lite där ifrån och sedan lägga upp  videon här på bloggen!
 

Kommentarer
Maja

Vilket hotell i turkiet? kanske också ska dit:)

Svar: Sevens seas side:)
elinrebeckanilsson.blogg.se

2014-06-01 | 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback