Världens bästa kväll!

2014-04-15 // 19:53:16 // Min vardag
Hej!
Igårkväll var det en superbra kväll!
Jag och Hanna lv cyklade till ica vid klockan sju. Såklart att det skulle börja regna just så, det haglade till och med.. Men när vi kom fram så kom sen Moa, Alle och Hanna w. Vi köpte lite gott, frukter och choklad för det mesta! Sen åkte vi hem till Moa och då kom Hanna b och Hedda! 
Vi hade det verkligen superkul, mycket skratt!
Idag åkte jag och brorsan på frasses och köpte lunch och sen så satt jag för det mesta framför datorn under dagen.
Efter middagen åkte jag och mamma ner på strömpilen och jag fick med mej solglasögon som jag visade i tidigare inlägget. De är verkligen supersnygga och jag behöver nya till sommaren!
Imorgon ska jag nog ta och vara med några kompisar. De flesta åker bort nu under lovet av mina kompisar, men någon ska jag nog kunna vara hemma!
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback