Träning snart

2014-04-03 // 16:10:18 // Min vardag
Hej!
Idag har det varit en rätt så bra dag. Skolan var bra, som alla dagar har varit denna vecka. Dock åkte jag till tandläkaren klockan tio, en bit av tändställningen hade lossnat så jag åkte dit och lagade det!
Nu när jag har kommit hem har jag inte gjort så mycket. Fixat mej ett fika och mest kollat på datorn. 
Snart så ska jag dra iväg på träning, så det blir nog kul.
Ikväll så har jag tänkt att fixatill det sista i rummet. Jag har precis fått min spegel och lampor till sminkbordet så det hade vi tänkt sätta upp ikväll!
Imorgon så blir det en himla bra dag! Vi kommer sluta vid 11 och då ska vi ner på stan och äta lunch där bland annat! Sen på kvällen kommer några vänner hit och vi ska fixa pizza eller något annat och äta, så det blir nog super!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback