This weekend

2014-04-20 // 20:02:28 // Min vardag
Hej!
Under helgen har jag verkligen haft en dålig uppdatering, men jag hade tänk att berätta lite om den nu!
I fredags så var jag med Hanna Lv under dagen hemma hos henne. Senare till middagen kom mina kusiner och mormor på besök. De stannade här hela kvällen och vi spelade fotboll och bakade en tårta, den vart supergod!

Igår, alltså i lördags så kom min farmor på besök och sen så kom även Moa hit och Hanna. Vi gjorde inte så jätte mycket, Moa har varit i Berlin under lovet så hon beröttade lite om resan oså!
Sen på kvällen så cyklade jag, Hedda och Moa till ica och köpte tacos och åkte till Moa. Men såklart när vi var hemma så hade vi ju glömt att köpa tacokrydda så det var bara att åka iväg igen haha. 
Sen så kom även Hanna och vi hade det väldigt kul. Vi kollade på tv och spådde varandra med ett kortspel haha.
 
Imorse klockan nio åkte jag, pappa, Linus och Emilia och Lukas till övik till paradisbadet! Det var länge sedan jag var där så det var ändå kul! Ungefär vid klockan fyra åkte vi hem och var hemma klockan fem. 
Nu har jag och mamma precis gjort en beställning från e.l.f. Det var 50% på allt så jag passade på att beställa hem några saker! 
 
Imorgon så ska jag vara med mina kompisar. Dock är det sista dagen på lovet, jag orkar inte skola! Men det är bara och kämpa och tänka på att det snart är sommarlov.
Kram
 

Kommentarer
KassandraPalma

Åh så gott!!

2014-04-20 | 20:09:21
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback