Saturday

2014-04-26 // 13:57:06 // Min vardag
Idag cyklade jag, moa och moa till dragonskolan klockan nio på morgonen! Det var basketmatcher för vårat lag så vi åkte dit och coachade dom! Det var sista matcherna för säsongen, lite tråkigt men det har varit en riktigt bra säsong!
Igår så var det en helt vanlig fredag på skolan, lite skönare än vad de brukar vara! På kvällen så cyklade jag till Moa w. Sen så kom även Moa D, Hanna W, Alle, Hedda och Hanna B! Vi åkte och köpte glass på coop och hoppade studsmatta. vI hade superkul, så himla mysigt at man kan vara ute sent nu påkvällarna utan att det ska bli så kallt!
Ikväll så ska jag, Hanna, Alle, Hedda och Moa w till Moa d som nyss har fyllt 14 år, så vi ska ha party hemma hos henne! Det kommer bli riktigt kul så jag längtar verkligen!
Morgondagens planer är att vara med mina kompisar, vi har en del planerat haha men det kommer bli kul! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback