Påsklov imorgon!

2014-04-10 // 19:23:29 // Min vardag
Hej!
Idag har det varit en ganska jobbig dag. Vi hade NO prov och läxförhör, sen kändes dagen så otroligt lång!
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag pluggade till provet, men det gick ganska bra måste jag säga! 
Nu har jag varit på träning och tränat mitt lag, och det gick bra som vanligt. 
Imorgon kommer det bli en sååå bra dag. Vi kommer ha lektioner fram till lunch sen ska vi se grubberevyn till skoldagen är slut, och då har vi lov!
Har ni några planer för lovet? Själv har jag inte så jätte mycket planerat. Jag ska på ledarkurs under helgen med Moa och Moa så det blir nog super!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback