Lovely day!

2014-04-14 // 18:13:28 // Min vardag
Hej!
Idag har det varit en riktigt bra dag!
Imorse åkte jag till tandläkaren och fixade tandställningen. Det var däremot inte så superkul men dagen vart bättre!
Efter det åkte jjag och pappa och åt pizza till lunch på en resturang och sedan skjutsade han mej till stan där jag mötte upp mina kompisar. Jag fick med mej hem ett par byxor från rut m.fl. 
Vid klockan två så gick vi till café göteborg och åt krossad kladdkaka. Dock höll jag nästan på att spy, den är så himla mastig haha men gott var det!
Sen cyklade vi hem, och såklart när vi började cykla så vräker det ner en massa regn, så när jag kom hem så såg jag ut som en blöt katt helt enkelt!
Nu ska jag snart cykla förbi Hanna Lv och vi ska sen till ica och möta upp Moa, Hedda, Alle och Hanna. Vi ska köpa något gott till ikväll och vara hemma hos Moa. Haha känner att detta blir en onyttig måndag, men jag älskar att äta onyttigt efter tandläkaren haha!
Hoppas ni fått en bra start på veckan!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback