Ledig!

2014-04-29 // 16:16:24 // Min vardag
De flesta är lediga på torsdag och på fredag på grund av första maj, men vi på min skola har ledigt även imorgon eftersom vi har studiedag! Gud vad skönt, så nu får vi ledigt i fem dagar i rad! 
Men annars så har dagen faktiskt varit ganska jobbig. Vi hade bland annat matteprov, och det gick väll sådär, enligt mig var det svårare än vanligt.. och som ni kanske förstår så var det därför jag inte hann med att blogga igår för att jag skulle plugga.
Men somsagt så är jag ledig imorgon och först och främst har jag tänkt att sova länge! Sen ska jag nog vara med Moa och hitta på något. Sen på kvällen så kommer gäster hit och firar valborg, så det blir nog bra! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback