Igårkväll

2014-04-27 // 16:54:30 // Min vardag
Igårkväll så hade jag och mina kompisar verkligen superkul! Halv 6 så åkte jag till Moa och då var redan alla där. Vi åt supergod middag, spelade kubb, gjorde en rolig lek, var ute och kollade på tv! Det vart i alla fall en väldigt lyckad kväll med mycket skratt! 
Idag så åkte jag till Hanna vid klockan två och vi spelade brännboll med Alle, Hedda, Moa och Moa! Det var kul, sen är det ju klart att det blir mycket roligare när det är typ sommar ute! Så himla underbart väder idag, och det är bara april! 
I veckan så kommer jag bara att gå två dagar i skolan! Måndagen kommer nog inte vara så jobbig, men på tisdag så är det bland annat matteprov, men sen får vi ledigt i fem dagar! Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback