Helgen

2014-04-06 // 13:17:00 // Min vardag
Hej!
Hur har eran helg varit? Min har varit bra!
I fredags  så kom Moa, Hanna och Hedda hit, Vi åt pizza, godis, spelade spel och kollade på tv. Efter ett tag kom även Moa W hit och hon och hedda stannade och sovde över hos mig. Vi hade verkligen superkul som vanligt!
Igår så åkte jag och min familj ner på stan en snabbis. Vi köpte några lampor till mitt sminkbord och åt lunch bland annat. På kvällen åt vi middag hos några vi känner och vi stannade där till ungefär klockan 11. 
Idag har jag inte hunnit att göra så mycket än. Jag och Hanna har gjort en one direction fanpage på instagram som ni hittar HÄR om ni vill kolla in den!
Men idag så har jag tänkt att fixa klart det lilla sista i mitt rum. Är nog bara gardinen som egentligen behövs ändras nu, annars är det klart! 
Ikväll så har jag och Moa blivit bjudna på ledarmiddag efersom att vi är ledare för ett basketlag. Men det blir  säkert spännande!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback