Baby lips

2014-04-07 // 19:16:36 // skönhet
För någon vecka sedan så var jag med i en tävling här på blogg.se som var sponsrad av maybelline. Jag brukar aldrig vinna tävlingar, men denna gången hade jag tur!
Jag fick då hem två styckna baby lips hemskickade helt gratis. Pink punch och hydrate. Dessa har varit så efterlängtade, har velat haft de så länge!
Jag tycker dessa läppbalsam återfuktar läpparna superbra! De gör läpparna mjuka och de luktar verkligen supergott! Färgerna är även väldigt fina, pink punch har lite rosa färg i sig och hydrate är mer genomskinlig.
Sen måste jag ju säga att förpackningarna är ju bara så söta! 
Dessa är ett stort tips från mig till er!
Förresten, visste ni att maybelline kommer börja sälja dessa läppbalsam i sverige vecka 17? Verkligen något att se fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback