Mitt 2013

2013-12-31 // 14:36:58 // Min vardag
Hur har ditt 2013 varit?
För det mesta har det här varit ett bra år. Har lärt känna nya vänner men mycket jobbiga saker har även hänt som jag inte orkar ta upp här i bloggen.
 
Blev du kär i år?
Nej.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Är dålig på datum men det har varit många speciella dagar. Finns mycket tragiska dagar som jag har upplevt som jag aldrig kommer glömma men jag orkar inte gå in på detalj på det.
 
Bästa köpet i år?
Tror min mobil som jag köpte för egna pengar.
 
Vart har du rest 2013?
Först och främst har jag varit och rest mycket i sverige, men ytanför Sverige så har jag ju varit i USA där jag var i New York och Florida.
 
Vilken har varit din favorit serie 2013?
Helt klart Pretty little liars och Gossip girl. Så bra serier och är ett stort tips till er som  inte sett dem!
 
Vilka har du umgåtts mest med? 
Hanna, Hanna, Moa, Moa, Alle och Hedda.
 
Känns det bra att börja om på ett nytt år nu?
Det måste jag säga att det gör. Man får hoppas att det inte händer lika mycket tunga saker som det har gjort 2013, så det känns bra att börja om på ett nytt år!
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback