Måndag, igen.

2014-10-13 // 18:27:00 // Min vardag
Hallå där! Jappp, nu är det ny vecka vilket innebär måndag som aldrig är så speciellt roligt. Men men, vad ska man göra åt det? 
Denna helg har varit toppen! I lördags åkte jag Hanna, Alle, Hedda och Moa in på stan och spelade in till en instagram tävling som jag inte kommer säga vad det eftersom vi vill ha så lite konkurenter som möjligt förstås;).
Men vi hade jätteroligt och skämdes lite haha, men det var det värt! Sen mot kvällen åt vi på donken och sedan kom även Moa, Tyra och Thea och gick och såg "where we are tour" filmen med oss på bion. Den gick bara på bio under denna helg men jag kan säga det att den var riktigt bra!
Sen igår så hade vi våran första konfa-träff! Först gick vi på gudstjänst i kyrkan sen så träffades vi alla i gruppen för lite information osv. Ser verkligen fram emot lägret i sommar eftersom det verkar som att vi är ett riktigt härligt gäng!
Idag slutade jag klockan ett, då cyklade jag och några kompisar till Alle där vi fikade och hade det bra!
Just nu sitter jag med datorn i knät och nästan skakar för att jag fryser så, haha! Vi har haft några hemma hos oss idag som har bytt våra fönster, så det är lika iskallt här inne som ute just nu haha! Men snart blir det nog varmare, så jag tror jag överlever! Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback