Ny vecka

2014-05-12 // 19:32:01 // Min vardag
Hej! Jag tänkte berätta lite snabbt om helgen. I lördags så var jag med Moa och Hanna. Vi fotade och hade jättekul! Sen på kvällen var jag hemma och kollade på eurovision med familjen. 
Igår (söndags) så tog jag det rätt så lungt. Kände mej ganska trött så det fick bli en slapp hemma dag. 
Idag så är det måndag, men denna vecka kommer bli rätt så bra! Vi har inte mycket läxor, på fredag ska vi på yrkes SM på förmiddan och sen så ska jag åka till stockholm! Längtar sjukt mycket men är dock lite orolig för att det blir lite väl mycket shopping, hehe. 
Men annars idag har jag varit hos tandläkaren så nu har jag lite ont i munnen efter det. Hoppas ni får en toppen vecka! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback