I still feel love when I see your face, but all these tears I can't erase

2014-03-14 // 19:27:00 // Min vardag
Hej!
Igår så var jag och tränade mitt lag med Moa klockan fem, efter jag hade cyklat hem och ätit så gick jag, Moa och Hanna en promenad. Det var faktiskt ganska skönt att gå ut och röra på sig lite!
Denna fredag ha varit super! Inga läxor som det brukar vara på fredagar så det var riktigt skönt.
Efter skolan så cyklade jag, Moa, Hanna, Alle, Hedda och Ella hem till Ella och gjorde kladdkaka. Den vart jätte god fast den vart inte så jätte vacker precis så den var inte riktigt värd att fota, haha.
Nu har jag nyss ätit tacos och ska vara hemma hela kvällen.
Hoppas ni får en bra helg!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback