Finally!

2014-03-12 // 18:37:57 // Min vardag
Hej!
Idag har det varit en rätt så bra dag! Har inte gjort så mycket däremot, gått i skolan sen drog jag hem. 
Efter middagen satt jag igång ett avsnitt Pretty little liars och kollade på den.
Igår så han jag inte blogga något så jag hade även tänkt berätta lite kort om gårdagen! Efter skolan så gick jag och mina vänner ut och fotade, gjorde läxa haha och hade kul!
På kvällen åkte jag på basketmatch och det var kul som vanligt! Dock blev det förslust men de spelade jättebra ändå!
Nu har jag pluggat och nu ska jag ta och fixa i mitt rum! Jag fick hem grejerna från ikea idag faktiskt, har väntat så himla länge så det känns riktigt kul!
Kram
 

Kommentarer
Emma Broberg

SÖTA

Svar: TACK
elinrebeckanilsson.blogg.se

2014-03-12 | 18:40:24
Bloggadress: http://emmabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback