Bra torsdag!

2014-04-24 // 16:24:35 // Min vardag
Idag har det varit en riktigt bra dag! Fast skolan var lite jobbig, men vi hade inga läxförhör eller prov så det var ju bra! Sen så gick jag och mina kompisar till frendo och köpte glass. Jag köpte någonn ny med cheesecake smak typ, men den var god! 
Igår så följde jag med Moa W hem efter skolan.Vi kollade youtubeklipp och planerade dagens basket träning. Det är sista träningen idag men det har varit verkligen super att få vara tränare så vi kommer nog fortsätta nästa säsong!
Som ni vet så har jag bytt design igår. Det vart lite problem igen, som det alltid blir när jag byter design haha. Men det löste sej tillslut så det var tur det!
Imorgon är det fredag och det känns ju så bra! Fick nyss reda på att det ska vara en livestream på one directions första konsert som är imorgon för denna turné, så det blir ju kul! Kram
 
 

Kommentarer
Jolin Berg

Men dra mig baklänges på en liten vagn va gott!! :D

2014-04-24 | 17:16:58
Bloggadress: http://jolinberg.se
1d

Hej, skulle du kunna skriva ut setlisten här på bloggen, av konserten om du ska se den första? :)

Svar: Jag skulle kunna göra det när jag får syn på den!
elinrebeckanilsson.blogg.se

2014-04-24 | 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback